Nadiscim valla tayt candır 😍 ben hiç hamile pantolonu vs almadım, oversize modası var nasılsa üst giyimde de, hep bol sweatshirtler falan giyiyorum, aldığım herşeyi hamilelikten sonra da giyebilirim yani, hamile bilmem nesi denince herşey ×2 fiyat oluyor çünkü 🤦🏼♀️