Mucizem_01 yaa en azından sağlıklı şekilde kucağında bebeğin bende bebeğim prematüre diye zorunlu sezeryan oldum 30 dakika içinde ameliyathanede buldum kendimi bebeğim yoğun bakıma alındı hiç göremedim 3 gün bi kere sadece doğdu o an gösterdiler o kadar 😞 öyle düşün rabbim bundan sonra yardımcın olsun kuzum