Bide kendinizide düsünün, misal benim oglum 2 yasindan sonra bile gece defalarca uyanirdi. Siz o odaya yürüyene kadar kac defa uykunuz bölünüyor. Ben 2 yasina kadar bu sebebten cok rahat ettim. Ve ayirmak hic zor olmadi. Cünkü 2 yasindan öncede bizim odada uyuyordu ama yalniz uykuya daliyordu. Cünkü biz daha oturma odasinda oturuyorduk..