Arkadaşlar merhaba 24+6 olduk bugün , benim sizlere bi sorum olucak beyaz koyu kıvamlı akıntı sürekli ama ve kasık ağrım var sanki adet sancısı gibi ,son olarak ta sol bacağım o kadar kasıyo o kadar ağrıyo ki topallamaya başladım ,fikir ve düşüncelerinizi öğrenebilir miyim 🙄🤔