melekanesi Kızlar pkosyum. Sat 14 Ocak. 21 Şubat'ta doktoruma randevum var. Hamile kalana kadar inofolic combi kullan dedi. Pazartesi günü 21. gün progesteron hormonum 0.37 çıktı. 2 gündür peçeteye gelen kahverengi akıntım var. Neden olabilir?