Btlmstfa Merhabalar hanımlar ilk gebeliğim 23 haftalık hamileyim şimdiye kadar tüm kıyafetlerim oluyordu ama pantolonlarım olmuyor artık hamile pantolonu alırken neye dikkat etmeliyim bedeni ne olmalı bide nerden aldınız teşekkürler 😊
Deletedmom137 Btlmstfa lcw'da hangi bedeni gıyiyorsanız ona göre tasarlamış pantolonlar var bi bakın 🥰
Mrv1234 Btlmstfa canim ben lc den aldim zaten onun beli ayarlanabilir sekilde lastik oluyor ona dikkat edip deneyip alabilirsin normal dar paca benimki gobek kismin biraz asagisindan baslayarak bez seklinde yukari cikiyor ve lastikli ayarliyabiliyorsun belini
zntrkn Btlmstfa canım eğer fiyatları pahalı gelirse ben normal pantolonlarımdan birini terziye verdim hamile pantolonuna dönüştürdü😊 biraz da büyük beden giyiyorum ben öyle çözdüm durumun
Btlmstfa Mrv1234 anladım teşekkür ederim trendyoldan istemeyi düşünüyorum ondan sordum kendi bedenimi mi alsam diye🥰
Mrv1234 Btlmstfa aynen canim kendi bedenini al zaten lastikli yada istersen bi buyugunuda alabilirsin
Arslan98 Bende LCW dan aldım hamile pantolonu bide hamile taytı her bedeni var bide ayarlamak icin düğmeleri var çok memnunum
eaknl Btlmstfa mangodan aldım sadece internetten sipariş verilebiliyor hamile kıyafetlerinde oyüzden deneme şansımız olmuyor. Pantolonlar likralı kumaş olduğu için fazla büyük beden almamanızı öneririm. Tavsiye ederim 👌
poyrazsmom_ Btlmstfa canım bende defactodan aldım beli lastikli ayarlanabilir memnunum bayadır giyiyorum rahat oluyor☺️
Leyla_Alexandra Ben AliExpress’ten sipariş ettim çok memnun kaldım karnının büyüklüğüne göre ayarlayabiliyorsun istersen sana link atabilirim 🙂
Minikmucizr Btlmstfa giyiyorsan tayt al en taht onlar oluyor bir pantolon iki tayt aldım taytları daha çok giyiyorum
Sinemin Btlmstfa belinin ayarlanılanilir olmasına yani lastikli olmasına dikkat et ben ona göre almıştım normal bedenini al bence ama dediğim gibi belinin ayarlanılabilir olması ve yüksek olması önemli 😌
Nevink Btlmstfa bende lwcdn uc tane tayt aldim ustunede hamilelige uygun triko simdlk onlarla idare edyrm
Asaltntyr Btlmstfa ben lcw den aldım kendi bedenimden bi beden büyük aldım kilo alırım pantolonlar pek açmaz diye. 2 tane de tayt aldım onlar kendi bedenimde çok rahat oluyor 27.haftadayız şu an