isimsizbebek Masal10 3.aydan sonra boyayabilirsin dedi doktor ama ben son ayda organil boya ile boyattım
bebiiimamm Masal10 bazilari hic bazilari 3. Aydan sonra diyor ama ben boyamayın diyen doktorlara katılıyorum.
Yasemen_1989 Masal10 benim doktorum ilk günden söyledi saç boyası kesinlikle istemiyorum diye hata ruju bile fazla kullanmanı istemiyorum dedi çinko olduğu için bebeğe zarar vermesin dedi
zntrkn Masal10 canım bende boyamaya çok niyetliydim doktorumla da baya yakınımdır. Aile dostu gibi. Bana boyatma daha iyi boşver dedi bende boyatmadım o öyle deyince
Selimem 4 cü aydan sonda dedi bana özel doktorum ama ben yaptırmadım çocuğa açıcı oryal zarar verir felan diye Allah korusun bir kere yaptırabilirsin dedi hamileliğin boyunca ama ben yaptırmadım