Minikkuzucuklarimm 7 haftalık bebeğimin ultrason görüntüsünü atsam anlarmısınız cok merak ediyorummm https://imgyukle.com/i/nJy2ee
Demettansa Minikkuzucuklarimm yaa çok küçüktür🤗 o şimdi. 5 haftalıkken bile ultrasonda görünmemişti benim bebegim kanda belli olur demişti doktor. Bence az biraz daha büyüsün öyle. Maşallah allah kucağına almayada nasıl etsin😝🌼❤
Canan_olg Minikkuzucuklarimm Neyden anlamamız gerekiyor cinsiyet için falan mı soruyorsun acaba canım 🤔🤔
Minikkuzucuklarimm Canan_olg ewet canım kese şeklinden anlasiyiliyo diyolar ilk 7. haftadada ondan sorayim dedim bende 😊
Minikkuzucuklarimm Tesekkur ederim kızlar kese şeklinden belli oluyomus diyolar ya ondan bende merak ettimm😊
Canan_olg Minikkuzucuklarimm Canım bence hiç soröa kese şeklinden çünkü yıvarlaksa şöyle fasulye gibiyse şöyle diyorlar öyle bişey yok 7. Hafta çok erken benim kesem yuvarlaktı fasulye gibi oldu sonra yine yuvarlak oldu.