Grhn amin amin size de hayırlı kolay doğumlar. Doğumunuzu atlatın tekrar iletişime geçmek istiyorum fatma hanım ebe doğum hane hastane gibi tecrübelerinize ihtiyacım var hiçbi tanıdığım orda doğum yapmadı ama ismini cok duydum doğumdan sonra tekrar yazarm inş