mihraduru Kızlar 16.haftamda doktor bebeğin bağırsağında parlaklık var, biz bu gibi durumlarda amniyosentez öneriyoruz sen bi düşün dedi. Yani ben de istemediğimi söyledim ama aklıma takıldı. Bu parlaklık niçin olur??? Yaşayan varsa, akıl verin bana...
Barbie06 mihraduru banada 17. Haftada özel doktorum söylemişti sonra ben devlete de gittim aynısını o doktorda söylemişti içinizi ferah tutun sağlıklı dogdu kuzum.genede sizin kararınız tabi
zntrkn mihraduru canım benim doktorum da aksine amniyosentez önermiyor hiçbir hastasına eğer imkanın varsa nifty testi var onu yaptırabilirsin
1989-- mihraduru bizim bi tanidigin cocugunada dediler nifty testi yaptirdi ama baska ozel bir doktora gitti oda hic bisey yok bebegin bagirsaklarinda dedi baska bir doktora gidin derim
Cengizenhar2020 mihraduru 31+5 haftadayız Banada aynı şekil söyledi parlaklık var diye bende çok korkmustm hatta 3 lü tarama testinde bazı sonuç yüksek çıktı down sendromu olma olasılığı var dedi . Ben her haliyle oğlumu kabul ettim 🤲 . Sonradan doktorumu degstirdim parlaklik için bisi demedi . Yani genellikle herkeze aynı şeyi söylüyorlarmış içinizi ferah tutun bence 😊
mihraduru Burada okudum, kanamam olduğu için bebek kan yutmuş ondan dolayı olabiliyormuş diyenler var ama benim kanamam da hiç olmadı
Hfzrmysa Allahtan gelen bişey sonuçta amniyosentez öneriyormuş da risklerinden bahsetti mi sana doktor peki. Eğer bir rahatsızlığı varsa aldıracak mısın bebeğini.. Bana da böbreğinde genişleme var 5.4 mm demişti down sendromlu karnından su alıcaz demişti 2 li taramam da temizdi oysa. iki ayrı doktora daha gittim. Çok şükür bi problem yoktu. Ha olsaydı aldıracak mıydım tabiki hayır. Rabbimden gelene boynumuz kıldan ince. Dua et bol bol herşey Rabbimizin elinde boşuna su aldırıpta bebeğini riske atma ne olursa olsun o senin evladın🌸
mihraduru Hfzrmysa elbette öyle.. Her nolursa olsun aldırmayı düşünmüyorum hamd olsun. Doktorun bana direk sıvı alalım demesi canımı sıktı. Başka bi doktora daha gitmek istiyorum bi yandan da gitmesem mi diyorum. Bilemedim...
Hfzrmysa mihraduru insanın canını çok sıkıyorlar, dert etme bişey olmayacak inşallah sağ salim alırsın kucağına bebeğini. Allahın ipine sarıl 💜🤲🌸
mihraduru Hfzrmysa Allah razı olsun çok teşekkür ederim, hepimizin bebekleri sağlıklı olsun sağlıcakla kavuşalım inşallah ❤️
Zynpth Benimde dün kontrolumde bağırsakta parlaklık var dedi eğer bakmamızı istersen amniyosenteze bakarız dedi %95 sıkıntı olmuyor dedi valla her dönemde herbirimize o var bu var diyorlar çok takmamak lazim diye düşünüyorum benimde kanamam olmadı bazılarının 34. Haftada kayboluyormuş gecer inşallah benimkide seninkide üzülmeyelim
mihraduru Zynpth inşallah öyle olur ❤️ doktor evvela yüzde 90 sağlıklı bi bebek dedi. Sonra da bunu deyince insan kötü oluyor işte. Yine tabi her şey Rabbim den.. şu an kaç haftalıksın canım
Fatmailkkn8 Merhaba benimde bebeğimin kalbinde sol tarafında parlaklık görüldü amniyosentez önerdi doktor yaptırma taraftarı değilim inşallah geçer Allahım şifa versin 🙏🏼 😔
mihraduru Fatmailkkn8 ben de yaptırmayı hiç düşünmüyorum... Kimisi zararı yok dese de bence var. Nacizane fikrim, kendimizi üzmeyelim ve teslimiyeti yaşayalım inşallah.. Allah büyüktür
Gulsahafsa Fatmailkkn8 takılmayın hiç benim bebeğime de dediler kaçıncı haftadasınız benim 30. Haftadan sonra kayboldu doğum yaptım bebeğim sağlıklı çok şükür siz de hiç stres yapmayın