Şuan 20+4 hamileyim 17. Haftamda bebeğimin kafasında kist göründü ve göbek kordonunda damar eksikliği gördü perinatoloji uzmanına gittim kalbinin sol tarafında da parlaklık gördü hiç bi organında sıkıntı çıkmadı amniyosentez yaptırmayı önerdi böyle bi sorunla karşılaşan var mı