Htcsmt Gaazell Baştan anlatayım o zaman😊4 cm açıklıktan sonra yapıyorlar iğneyi. 4 cm e kadar ağrı eşiğine bağlı aslında ben çok sancı çekmedim 4 cm e kadar. Ama şunu itiraf edeyim epiduralsiz devam edebilir miydim bilmiyorum. iğne yapılırken hiç hissetmedim hatta doktora ne zaman yapacaksınız diye sordum yaptım bile demişti☺️Epiduralden sonra bir rahatlama geldi ki anlatamam müthiş bir şey mucize resmen😂o yüzden kesinlikle öneririm. Epidural yapıldıktan sonra sancı hissetmedim o kadar rahattı ki hemen hastahaneyi turlamaya başladım kantine falan indim. Sancı hissetmedim sadece çok az kasılma hissettim. Epiduralden sonra moral tavan yaptı ben de sohbet muhabbet.. epidural takıldıktan bir saat sonra açılmam 8 cm oldu açılma çok hızlı ilerledi yani. 8 cm den sonra beni doğumhaneye aldılar hazırladılar falan doktorum geldi baktı doğum başlamış dedi. Ebe ıkınmam için birkaç damla suni verdi. Taktı suniyi ben suniyi hissetmedim açıkçası zaten doktor ıkınmam gerektiği yerde talimat veriyor her doktorum ıkın deyince ıkındım 3 ıkınmada da doğum oldu şükür. Gerçekten öneririm yani. Sonrasında ne bel ne baş ağrısı hissettim hiçbir sıkıntı yaşamadım. Ben Adıyaman dayım doğum parası haricinde ek olarak 250 TL ödedik.