Zehra1630 ben hiç zorlanmadım açıkçası 2. Gün ayağa kalktım ama Benin sezeryanla varisle ilgili değildi bebeğimle ilgiliydi ben normal doğum yapabileceğini düşünüyorum çünkü ben normal doğuma girdim bebeğim kakasını yapmış zehirlenmiş ondan sezeryana aldılar eğer olmama ihtimali olsa almazlardı normal doğuma bence