sehergunduz 12 haftalık gebeyim alerjik astımım var surekli ilaç kullanmam gerekiyor bu durumu yaşayan var mı ilaç bebeğe zarar verir mi?
Bbsraa sehergunduz benim de aynı öyle canım . Ben kullanmıyorum çok hapşırıyordum hala da var ama o kadar fazla değil . Nolur nolmaz diye.. Soracaktim doktoruma ama sormadım kaldı öyle. Sen uzak durukmasi gereken seyelrden uzak dur. Temizlik malzemeleri fln bile tetikliyor. Dikkkat et doktoruna da sor burun spreyi fln verir belki .
Bbsraa sehergunduz rica ederim canım. Doktorun söylemiştir belki nelere karşı hassasiyetin olduğunu dikkat et yeter :)
Yasmiiinn Benimde böyle bi durumum vardı kullandığım fısfısı kendi gebe doktorum değilde başka bir doktor gebelikte kullanma demişti henüz muayenem gelmedi gelince fısfısımı doktoruma götüreceğim soracağım onada🙏