nbhtdmryuce Merhaba güzel anneler Bayrampaşa kolonda doğum yapan var mı acaba ? Bebeği doğum sonrası yıkıyolar mı ? Nasıl geçti doğumunuz doktorunuz kimdi ☺️
nbhtdmryuce Eda_zafer_1 bende oraya gidiyorum doğumuma az kaldı merak ediyorum ☺️ peki bebeği yıkayıp mı verdiler bilginiz var mı?
nurcel Bende doğumu orda yapacağım ama doktorum hastanenin doktoru değil. Hastaneyi kullanacağız sadece. Ben de merak ediyorum.
Hikayem1 Bende Selver Kolan a gidiyorum çok çok memnunum tedbiri hayatta elden bırakmıyor ilaçlarla destekliyor ilgili güzel önerilerde bulunuyor gerçekten tam bir doktor✅ Doğumumu bu hastanede yapıcam inşallah 32 haftalığım şu anda doktorumdan memnunum😊