Merhaba anne adaylari artik bende dogum hikayemi paylasabilirim sizlerle mucizem dogdu artik..
Once yasadigim talihsizliklerden bahsedicem be muhtemelen hayatimin enn buyuk pismanliklarindan biri olan seker yuklemesi yaptirmamaktan.
Ben istanbul g.o.p da yasiyorum ve baypark hastanesinede takip ediliyordum daha dogrusu kendimi takip ettiriyordum cunku dun dogumicin gitmis olmama ve gitmeme ragmen ne narayan ne soran oldu aylardir gittigim hastanede. Takip 0 yani. Eski doktorumdan kan degerlerim dusuk oldugunu ve takip istedigimi demir, kan ilaclari istedigimi belirttigim halde sadece sidefer GB ilacinin hepsini karsilayacagi konusunda diretti bana.. yaptirdigim kan testlerinde yetmedigini soyledigimde tek yaptigi ilaci 2 katina cikartmakti. Daha sonra ben 38+1 oldugumda doktora tekrar gittim ve bana bebegin kafa ustu gelmesi gerekirken yuz ustu geldigini ve bu yuzden pelvis kemigime takildigini ve kanala giremedigini soyledin ve hemen sezeryan gunu verdi normal istedigimi soyledigimde kontrole falan cagirmadan ileri bir tarih ve ustune pazartesi doluyum sali gel gibi bir cumle kurdu seker tehlikem oldugu halde.. bizde o gun aksam baska bir hastaneye gittik ve o doktor bir sorun olmadigini soyledi bir sonraki gun medipol Megada olan Feride Mimarogluna gittik geriye donuk 3 aylik ortalama seker testi yapti ve bana 39+2 olmustum seker testim ortalama ustu cikinca bebegimin ölü dogma ihtimaline karsi beni apar topar sezeryana aldi ve kuzuma kavustum sagligi ile cok sukur.. Ama sıkıntı artik bendeydi cunku kan degerim cok dusmustu.sezeryan sirasinda kan degerim yuzunden ben fenalastim daha sonra 2 kez bayildim odaya ciktigimda hic birsey hatirlamiyorum baygin gibi yatiyordum.. hastanedeki 3 unite kandan ve evdeki kan ilaclarindan sonra cok sukur kan degerim 10 oldu.. simdi evde hem kendimi toplamaya hemde kizimi sariliktan kurtarmaya calisiyorum mama takviyesi ile kizlar..
Nacizhane tavsiyem seker yuklemesi yaptirin.. ve Baypark yildirim hastanesine gitmeyin.