Seherumeysa94 Kumsa5-bsk normal doğumsa 42 haftaya kadar bekletiyorlar sezeryansa zaten 38 de doktor söylüyor ben 40. Haftadayım bebek kilolu olduğu için sezeryan olacağım🥺🙏🏼
Hayat Kumsa5-bsk İlk çocugumda 38+1 de olmuşdu Şimdi ikimciye hamileyim.32+1 şimdiden çok ağırlaştım.
KubSav33 Kumsa5-bsk aynen gunde iki saat cok rahat sanci cekiyorum diyorum tamam hastaneye gitme vaktimiz geldi glb bebegim geliyor ama bi bakiyorum ki gecmis uyuyakalmisim
Seherumeysa94 Kumsa5-bsk son ana kadar bekliyorlar canım hem daha iyi içerde kalması gelişimini tamamlıyor sorun olmadığı sürece 🙏🏼
Hayat Anne_elif yok hayır.Doöum o zaman başladl.Ama merdiven çıkmakdan böyle oldu diye biliyorum.Ve çok haraketli hamilelik yaşadım.
KubSav33 Kumsa5-bsk glb Allahu Teala ne zaman kismet ederse ins Allahin izniyle sag salim olsun da hepimiz icin.