Fatma_2 Arkadaşlar ben eltim adına yazıyorum bu gün kan testi yaptırdı adeti 1 haftadır geçiyordu testi yaptıktan sonra adet oldu sonucu almadık daha sizce var mıdır üstüne görmüş olabilir mi
Fatma_2 ilaydasarisoyy cok istiyo ya agladı dayanamadım ben hamileyim oda cok istiyo sonucta cıkma ihtimali var mıdır
ilaydasarisoyy Benimde oyle olmustu kan verdim 1 saat sonda adet oldum cikmadi gebelik daha sonraki ay hamile kaldim
brcaky Adet kanamasıyla yerleşme kanaması arasında çok fark var ama bazen gebelik testi kanda pozitif çıksa bile vucut sağlıksız gebelik olduğu için kimyasala çeviriyor ve adetle atıyor. Ama sonrasında hemen hamile kalan çok kişi gördüm