22+4’üz. Son zamanlarda artık ağlıcak derecede her gün yeni bişey çıkmaya başladı. Geceleri uyurken mesela sağ kol ve sağ bacak ağrısından uyuyamıyorum kolum hele kütük gibi oluyor kaldıramıyorum. Göğüs kafesime ağır giriyor nefes aldırmıyor nerdeyse. Artık ağlıcam her gün başka bişey çıkıyo eşime de söylemiyorum artık kızıcak diye sizin de böyle mi? 😩😩😩