Ben 30. Haftaya kadar calisiyordum. Ustelik yorucu ve ayakta calisiyorum. 30 haftadaki kanamadan sonra bana direk yatak istirahati verdi sadece wc ye kalkmak uzere. Cinsel iliski zaten yasak. Ben o aksam biraz sicak suyla banyo yapmistim. Malesef o yuzden oldu kanamam. İlik suyla banyo yapmaniz gerekiyor. Egilme kalkma, kendinizi yoracak isler hatta agda bile yapmayin diyenler var. Erken haftalardaysaniz kendinize iyi bakarak genelde dinlenerek yukari cikmasini saglayabiliyorsunuz plasentanin. Yatarken ayaklarinizin altina yastik koymak da faydali oluyor. Merak etmeyin bebekle ilgili sakincali bir durum yok plasenta previa da. Sadece sıkıntısını biz cekiyoruz. Kanama olmadigi surece problem yaratacak bir durum degil bu. Ve tabi normal dogum da yapamiyorsunuz