Gizemmmmmmkync Kızlar GonalF in 10. Günündeyim aşılama için hala yumurtalar büyümemiş. Polikistik olup aşılama için GonalF kullananlar kaçıncı gün aşılama yapıldı ?
aayseegul Gizemmmmmmkync benimde yavaş büyümüştü dozu 100den birden 200e çıkarmıştı yükseltmedimi sennkni
Ozlmslm Gizemmmmmmkync 8 günde istenilen büyüklüğe gelip çatlatma iğnesi ve ilişkiyle gebelik elde etmiştik
sengul2 Gizemmmmmmkync canım ben gonalf i 75 vurdum 5 gün sonra kontrole gittim bi yumurtam vardı ve çatlama derecesine gelmişti . Daha sonra başka bi iğne verdi o yumurta kendiliğinden çatlamasından diye 4 gün gonalf + o diğer iğneyi vurdum .aşılamadan bi önceki sabahta çatlatma iğnesi vurdum. Adetimle beraber 12. Gün aşılama oldum ve sonrasında hiç ilişki vermedi ve tuttu şuna 12 haftalık olduk
Gizemmmmmmkync Cicilibicili canım daha 11 olmuş boyu bugün iğnenin 10. Günü ne ara yapılacak aşılama anlamadım
Gizemmmmmmkync Ozlmslm polikistik mi var canım baban dedi ki polikistik over de bi anda fazla doz başlarsak yumurta çok gelişir 2 den fazla yumurta olursa tedavi iptal edilir o yüzden düşük doz başlamamız lazım dedi
Cicilibicili Gizemmmmmmkync canım geç çağırmış sanki seni. Çünkü bi 5 gün vurdurup çağırıp boyu küçükse dozu arttırmalıydı.
Gizemmmmmmkync Ozlmslm anladım canım bende anlam veremedim bilmiyorum ki Cuma yine kontrolüm var 12. Günü olacak bakalım ne diyecek
Gizemmmmmmkync sengul2 hayırlı olsun canımm 😊 ben diyorum ya bişey anlamadım, bugün iğnenin 10. Günü vurcam daha gelişme yok sabırlı olman lazım dedi kafam karıştı
sengul2 Gizemmmmmmkync teşekkür ederim . Fazla doz vermiyorlar doktorun durumuna göre ayarlar baktı büyümüyor bu ayı es geçersiniz öbür aya yüksek dozla başlatır . Hayırlısı olsun inş
Gizemmmmmmkync Cicilibicili Öymen yaptı kuzum 5 gün kullandım çağırdı 50 ydi 75 yaptı Cuma da yine gideceğim işte
Gizemmmmmmkync sengul2 anladım canım bana bu ay es geçilecek gibi geliyor çünkü geç kalacağız gibi aşılama için
DiplomaliEvHanimi 11.gunde 13mm yumurta oluşmuş sağda 🙏🏻 Cumartesi bidaha bakacak rahim inceymis kanama 2gn once bittiği icin ilac yazdi. 😇 bakalim buyutmeye devam ortalama pazrtesi sali dedi buyukluge ulasma🙏🏻 Hadi hayırlısı 😞