Hatice_ceylan Anneler bugun ebem aradı bebegımle kanım uyusmuyormus 30 . Haftada ıgne olcaz . Igne vurunun oldumu . Nası bısı yakıyormu yada yara yapıyormu her hangı bır zararı varmı .
mucizelerininannesi Hatice_ceylan 28. Haftada oluyor neden 30. Haftaya ertelemişler cnm yok ya normal iğne gibi kalçadan azcik yakıyor 10 defadır vuruluyorum klasik geliyor bana artik
Buko35 Hatice_ceylan ben dün oldum 28 haftada vuruyorlar sadece azıcık yakıyor ama geçiyor hemen. Kalçadan vuruyor. 30 hafta geç diye biliyorum doktorun söylemedimi sana
Arslan98 Hatice_ceylan canım bende vuruldum o iğneden ama kanamam olduğu için benim hamileliğimin ilk baslarinda yaptılar devlet Hastanesi'nde oldu benim herhangi bi ücret ödemedim normal iğne gibi öyle can yakıcı bişi değil
Ar_G Asıl yapılmazsa zararı var araştırın derim.bizde de aynı durum var bebeğin düşmesinden tutun kalp sorununa kadar varan sıkıntılara neden olabiliyormuş doktorunuza mutlaka danışın bence
Hatice_ceylan Ar_G okudum olcam ıgnede sorun olmaz demı ya aklıma takıldı valaha durduk yere moralım bozuldı
Ar_G Hatice_ceylan canını sıkma benim hamileligim çok yeni doktorum ikinci kontrolde sordu eşimle kan gruplarimizi sonra test istedi test sonucu negatif çıktığı için 28.haftada tekrar yapılacak test çaresi var allaha şükür yapılmazsa veya bilmeseydin çok daha üzülebilirdin
Buko35 Hatice_ceylan bilemedim Canım benim doktorum bilerek 28 haftama denk getirdi randevu mu ve kan testi yaptı önce. Negatif çıktı ama önlem amaçlı bunu vurulmalısın dediği için özelde vuruldum
Nejlakk Hatice_ceylan bende vuruldum o iğneyi 28 de diyorlar ama ben 30 da vuruldum doktorum sorun olmaz zaten belli bi haftaya kadar vurulabiliyor dedi
Hatice_ceylan Buko35 cok kotu sonuclar ola bılıyomus ya cok canım sıkıldı aglıycam sınırımden . Bıde 28 hafta dıyor ınterntete kafama ıyıce takıldı
Hatice_ceylan Ar_G ınsallh bısı olmaz ya cok guzel dı hersey normaldı bu da allah vergısıde canım sıkıldı
Dumery Normalde 28 de yapılması lazım birde doğumdan sonra yapılacak ama o iğne sağlık ocağında olmaz sana reçete yazıp ecza deposundan gidip al diyebilirler onu bir sor ebeye
Dumery Dumery çok iyiymiş gerçekten burda yeşil reçete ilacı olduğu için eczanede de yok ecza deposundan gidip alıyorsun 4 sene önce 75 TL vermiştim soguk zincir olduğu içinde hemen vurulması lazımdı
Buko35 Hatice_ceylan yok ya bebeğe bir zararı yok zaten daha çok ikinci hamileliğin için önlem alıyorlar genelde ilk bebekte sıkıntı yaratmıyormuş Canım. Doktoruna git bence haftan geçmeden
Hatice_ceylan Buko35 esım gıtcek aksam da bura turkuye gıbı deyılkı ıste her kafan estıgınde gıdemıyorsun doktora
Buko35 Ve bu kan ilacı olduğu için sağlıklı ocağında bulunmaz Bana özelde ücret ödememem için reçete verdiler Ege üniversitesi eczacılar odasından aldık ilacı hastanede vuruldum
TwinsmomDA Hatice_ceylan devlet yaptırıyor bunu bana da vuruldu ücretsiz Türkiye senin imkansizligindan zorunluluğundan faydalanmayı seviyor maalesef