TansuDD Bende çok araştırdım ama 1 kişi zararlı dediyse 10 kişi kesinlikle kullan demiş farklı sitelerde de doktoruma güveniyorum bende kullanıcam. Enfeksiyon bebeğime daha çok zararlı çünkü hele ki 32.hafta sizin Allah korusun erken doğum olabilir kullanmazsanız bence de kullanılmalı. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin İnşallah 🥰