Merhaba anneler 😊 Bugün 16+4 olduk çok şükür. İlk 3 ay inanılmaz mide bulantımız ve kusmamız oldu. Ama şimdi daha iyiyiz. Ve bir kızımız olucağını öğrendik. İlk kalp atışını duyduğumdan beri erkek hissediyordum ama Rabbim gönlümüze göre verdi ve kızımız olucak. Babamız da ismimize karar verdi. Bal kızım ESLEM geliyor. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Hepimiz hayırla ve sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 💖