Yenihamile11 ben lansinoh un manuel olanını aldım. Normal Doğum planlarken sezaryen oldum ve üç gün sütüm gelmedi. 3. Gün pompa ile sağmaya başlayınca indi süt. Bir de bebeğim yoğun bakımda kaldı pompa ile süt sağıp götürdüm sürekli. Şu an bebeğim 16 günlük ve ara ara süt sağıp atıyorum buzluğa. Çok uykusuz kaldığım için sütümün kesildiği zamanlar oluyor buzlukta ki sütlerden veriyorum yetmeyince