Herkese merhaba Normalde ben özel hastaneye gidiyorum Ama şimdi devlete gitmek istiyorum çünkü biraz sıkışık durumdayız En son on hafta önce gitmiştim Şimdi randevu almadan kaydım açık bir şekilde alıyorlar mı hastaneye gitsem?
- haftaya giriyorum ve rendevu alırsam 30a gelio hem kan uyuşmazlığı hmde şeker yüklemesi için yoksa özelde yaptırcm mecbur