Kızlar bebeğin eşi aşağıda ve normalde boluda özel bi hastaneye gidiyorum doktorum eşin daha da aşağı inmiş artık tam teşekküllü bi hastahaneye gitmen gerek dedi ve ya sakarya hastanesi selçuk özden e git yada ankara ya git dedi. Bu hastanelere gidenn var mı içinizde? Nasıl iyi mi memnun musunuz yada aynı durumda olan var mı? Bana kanaman çok olur. Kan ihtiyacını karşılayabileceğin bi hastane olmasu gerekiyor dedi doktor. Normal olmaz dedi. Vs. Bi sürü şey moralim bozuk çok :(