Kizlar tansiyon derdim yok çok şükür. Ödem hiç oluşmadı. Ama bugün farkettim gözümün önünde sim gibi biseyler ucusuyor. Gebelik zehirlenmesi ve idrarda protein belirtileri arasin da bu da var ama bunu yaşayan var mı aranızda merak ettim.
7subatta randevum var. Ancak acile gitmeyi planlıyorum yine de yaşayan varsa benimle paylaşabilir mi?