Kızlar açlık tokluk verdim şekerim düşük çıkmış 70 lerde kansızlıgımda var kanım iyi diye içmedim ilacımı doktor artık gyne fero sabah akşam iç dedi ve senin aç kalmaman lagzım az az sık sık ye dedi kızlar ya bu şeker düşüklügün bebege zararı olurmu çok korkuyorum 😟