Adelimm Kızlar merhaba bebeğim dün akşamdan beri bi tarafa toplanıyor ağrı sancı falan yok ama karnım bildiğiniz taş gibi bu haftalarda olupta aynı şeyleri yaşayan varmı?
ikizannesiFilizkaradogan Adelimm bende 35+2 benimde tam göbek üstüne toplanıyor ağrıda oluyor ama neden oluyor bilmiyorum 😒😞
zlemAcar Adelimm canım bu 36. Hafta gerçekten çok zormuş. Benimde taş gibi oluyor. Ani ağrılar giriyor. Artık son zamanlar normal
Adelimm zlemAcar hı aman anormal bıse olmasında yuzduk yuzduk sonuna geldık Allahım hayırlısıyla doğursaydık 🙂 doktoruma ulaşamadım amelıyattaymış hareketler var ama eskısı gbı değil annemle falan knustum normal yeri daralıyor dedı ınsanın içi hiç rahat etmıyor ya
zlemAcar Adelimm canım eğer bebeklerin hareketlerinde azalma varsa ve bu sertleşme uzun n surduyse ya da ara ara ve sık sık sertleşme yaşanıyorsa doktorunu mutlaka ara ... Çünkü benim doktorum böyle dedi.
Adelimm zlemAcar şimdi görüştüm devam ederse gel dedı doğum sancıları olabılırmıs nts cektır saat kaç olrsa olsn ddı 🤔