Nesibetul 29 haftalığım ben de. Yaklaşık 27den beri alt tarafta baskı ver ağrı vad. Bebeğin kafası aşağıda olduğu için normal dedi doktorum.
cemre_canan1248 Kızlar bende 25 haftaligim oturduğumda kasiklarim rahmim ağrıyor normal mi .bide calistigim icin oturmam gerekiyor mahvoldum bir kac gündur. Boyle mi devam edicek bundan sonra 😔