[silindi] ceyda11 Anlamı hüzünlü olduğu için değil aksine bizim kulağımıza hoş geldiği ve beğendiğimiz için koyacağız . Anlamı gözyaşı olablir ama bu isim bize hüzünlü anlamına gelmiyor
Gaazell [silindi] İnsan ismine çekermiş der büyüklerimiz ondan öyle söyledim. Gözyaşı bana biraz üzücü geldi