Lsbebisim Aysem12 4. Ayıma kadar kullandım canım. Kullan bi zararı olmuyor. Ama aşırı kabızlık yapar bilgin olsun. O yuzden bol su tüket
Aysem12 Mrvmerve sağol canım bilgin için bide nasıl kullandın suyla icdin mi yoksa dil üstünde erittiniz mi
Aysem12 Nasıl kullandınız peki ac karninami tok mu bide suyla içtiniz mi yoksa dil üstünde erittiniz mi
Mrvmerve Aysem12 hastanedeyim k.bkma geç cevaplyrm. Sabah aç olarak suyla yutuyodum canım. Şeker yuklemesi yaptıracagm gün içmedim öyle bırakmış oldm sonra
cdirge Ben de 13. haftamdayım, 6.haftadan beri kullanıyorum. İkiye bölüyorum, birini sabah açken içiyorum. Diğer yarısını da akşam bulantılarım çok olduğu için saat 17 gibi içiyorum 🐣