Happy46 Kuzeyimmm Atlas istiyordum ama anlamından dolayı vazgeçtim Arden diye düşünüyorum şuan Büyük oğlumun adı Rüzgar❤️
Jasminixx Talentedmom bizde ilk başta doruk düşünmüştük 4 yaşındaki kızım duruk demeye başlayınca soğudum isimden Mertte karar kıldık 😅
Gzemarss Erkek olsaydı eşim koyacaktı osmanli isimleri 😂 çağrı tuğrul egemen aybars kılıç bile dedi yaa agzina vurasim geldi 😀 yiğit mert isimlerini beğeniyorum ben
rabnaz6822 Kuzeyimmm kuzey,Enes,yağız,yiğit,Mirza,taha isimleri çok beğeniyorum 🙋♀️eşimde Alper istiyor 🥰