Cicekk12 benim de 14.haftada başladı baş ağrım 15.haftadayım suan istisnasız her gün ağrım oldu, parol geçirmiyor. Acile gittik parolun serumu yapıldı sadece bi saat geçti sonra yine başladı. Şuan dayanılmayacak bi ağrım yok ama ilaç içememek çok kötüymüş. Benim hamilelik öncesi de migren geçmişim var. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun. İnsallah dönemlik bi ağrıdır diye dua ediyorum