ozlemoz13 maşallah diyelim canım sonucum harika çıktı kanıma idrara herşeye baktılar herşeyim çok güzel be normal çıktı birde şeker yüklemesine çok kötü diyorlardı şeker içiyorsun hatta içemiyorsun diyorlardı ama benim hastanemde böyle gazoz gibi bişey verdiler onun içtim böyle güzel bir lezzet yok bildiğin gazoz 