Bende ilk aylarda tatlıyı ağzıma sürmezdim 3 aydan sonra acayip tatlıya düştüm benden beklenmeyen hareketler sergiliyorum evde sürekli tatlılar sütlaçlar tiramusular muhallebiler yapmaya başladım bazı arkadaşlar tatlı yerine meyve yiğin demişler ama meyvede şeker o yüzden doktorum bi akşam meyve yeme az az tüket dedi ama ne mümkün yeri geliyor 8 9 mandalina yiyorum zaten şekerimiz düşüyor hele durumda hemn oturup mandalina yiyorum portakalda çok yedim elimde değil canım istiyor be yarın şeker yüklemem bar korkuyorum şeker çıkacak diye 24 haftalık olduk erkek ☺️