Merhaba arkadaslar . 5 aylık hamileyim eşimle birliktelikten sonra pembemsi lekeler geldi . Doktora gittim bebekte bi sikinti olmadigini dinlenip istirahat etmem söylendi . Düşükle ilgili herhangi bisey de söylenmedi . Acaba böyle durumlarla karşılasan arkadaslarim var mı . Bilgisi olan yazabilir mi lütfen . İlk hamileliğim ve en ufak biseyde çok panik oluyorum .