Hanımlar Bu hastaneye giden varmı? Varsa doktorunuz kim? Ben Nihan hnm a gidiyorum 3 kez gittim şimdilik memnunum. Kontrolüme daha çok var ama doğum fiyatları Hk bilgisi olan varsa ve bilgilendirirseniz beni sevinirim. Zam gelecek diyorlardı. Ve en önemlisi hastanede yenidoğan yoğun bakım varmı 🥺 Allah düşürmesin tabi 🤲🏻 ama olması da önemli