Bgmbyz gittim ben şuan 37+5 haftalığım zaten hastanede çalışıyorum bütün doktorlarımda onu önerdi o yüzden direk ona gittim çok uzun bakıyor güzel bakıyor ama çok konuşmaz bilginiz olsun endişelenmeyin benide uyardılar gerilme sakın çok detay bakar en son normal der ya da birşey var der dediler