Benimde adet sancısı gibi sancım oluyordu cok değil ama surekli oluyordu canım.Aksam kadın doğum acile gittim nst ye bağladılar ve sancım çıktı doktor 3 gün yatış verdi o şekilde sancım kesildi ve erken doğum riskim var hâlâ ve geceleri sancım oluyor yine bu arada şu an 35 haftayım..Eğer ağrın devam ederse bur doktora görün derim..Içın rahatlar en azından.