Merhaba kizlar 16+4 günlüğüz dün kontrolümüz vardı bebeğimin midesini goremedigini söyledi fakat mide nin boş olduğu durumda da mide nin gozukmedigini söyledi 4 lu tarama istedi ve 2 hafta sonra tekrar kontorle çağırdı sonuçlar çıktığın da. Bu konu hakkin da bilgisi olan var daha önce başına gelen var mı kizlar yardımcı olabilir misiniz