Busra2008 şekerin olduğu şeker yüklemesiyle mi anlaşıldı. Benim de 21+5ken ölçümler 24 görünüyordu. Doktorum normalde kararı gebelere bıraktığını ama benim bebek ilerde olduğu için yaptırmam gerektiğini söyledi. 24te yaptıracağım babamda da şeker var diyabet hemşiresi büyük ihtimalle bende de çıkacağını söyledi.