Merhaba kızlar üç gündür uyuyamıyorum mahvetti beni yirmilik diş daha çıkmamış dibinde diş hekimine gittim antibiyotik verdi ama korkarak kullanıyorum inşallah bebeğime bi zararı yoktur diye, kendi doktorumu da sordum kullanabilirsin dedi 14+5 haftalık gebeyim. Karanfil koydum tarçın koydum uiç işe yaramadı varmı önerisi olan😢😢😢