Ben de doğumumu yaptım ve HappyKids ailesine geçiş yaptım. İşte Hikayem;
Öncelikle bence bebeğim 40+5 de doğdu. Çünkü hep hatırladığım son adet tarihimden 2 hafta öndeydi ve doktor adet tarihini baz alıyordu. Bu yüzden çakışıyorduk. Ben de bebeğe zarar gelmesin diye 29Ocak’ta randevumu aldım bu konuyu konuşacaktım . Ancak sabah 3 buçukta kalktım ve ne göreyim su gelmiş pespembe. henüz sancım yoktu. Hemencecik ılık bir duş aldım. Eşim ile hastane yolunu tuttuk 4buçukta hastaneye vardım ve çatı kontrolü yapıldı, su geldiğinden yatışa alındım, 2cm açılmam vardı. sancı odasına geçtim. Kızlar sonra hafif hafif sancım geldi, ebe yalancı sancı dedi. Derken Açıklık kontrolünü her gelen ebe yapmaya başladı. İlk 2 saatte 11 kere kontrol edildim ve hemen her seferinde de adet kanaması gibi kan geldi. Hatta bir ebeye bebek doğurttun galiba dedim o kadar canımı yaktı. Ardından lavman yapıldı. Saatler geçtikçe sancım da arttı akşam saat 18 de doktorum yeniden kontrolü yaptı ve açıklığım sadece 4 cm idi. Ama sancım zaten olduğundan suni sancı vermedi. Kendi ileRlesin istedi. Sabaha kadar olur doğum dedi. O saatten sonra tüm sancılar beni yedi bitirdi. Yürüdüm squat yaptım, hurma devamlı eVde tüketiyordum, yürüyüş de yapıyordum ki zaten trekkingciyim. Ancak tüm gece ebe kontrol de etse bir türlü açıklık ilerlemedi. 30 Ocak Sabah 8 de doktorum yeniden muayene etti ve bir karara vardık. 29 saatte 4cm açılmada takılmıştım.! Doktordan suni sancı istedim ama zaten sancı seviyen yüksek, versem de açılmaz. 10a ulaşman daha 16 saat kadar sürer dedi ki çektiğim sancıdan ve 2 gündür uykusuz yemeksiz geçtiğinden artık çift görme zor yürüme başlamıştı. Ikın deseler gücüm kalmamıştı. Bu yüzden 40 saatlik bebeğin susuz kalma riskini doktorum almak istemedi ve acilen sezaryen kararı verildi. Kızlar ben G6PD yetmezliği hastasıyım, doktorum spinal anestezi dedi ama ameliyathanede anestezi doktoru ne yazık ki genel anesteziye çevirdi. Onda bile gözlerimi kaparken umarım yeniden açabilirim diyerek kapadım. Hastalığım kan yıkımı ile ölüme sebebiyet verebiliyor. O yüzden daha hamileliğin başından bu kararı almak bile benim için çok zordu. Gözlerim kapandı, ardından bir de açıldı. Hemen hemşireye ilk sorum saat kaçta doğdu oldu :). 20 dk sürmüş. Sonra odama çıktım ve bebeği getirdiler. Kızlar ilk kucağıma alışım bile net değil hayalimde. Genel anestezi olunca doğum da öyle. İlk emzirmemde de bişey hissetmedim, elime bir bebek tutulmuş emziriyorum gibi oldum. Sonra o miss kokusu , babasına benzeyişi, yüzüme bakıp mimik yapması. Ömrümce Yanımda olsun 🙏🏼
Soruları olan varsa alabilirim :)
Hepimize tek avazda sağlıklı bebişler dilerim.