alaninannesi20 Kızlar 17 haftalık prensese hamileyim başına böyle şeyler gelen var mı ? Kurtulan yada hafifletici çözüm bulan ?? Belimden sanki sol kalçama vuruyor ne yürüyebiliyorum ne oturabilirim ne yatabiliyorum.
Btlmstfa alaninannesi20 bendede aynı durum var bende 23 haftalık kız bebek bekliyorum magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyormuş doktorum magnorm diye bir ilaç yazdı şu anda iyiyim☺️
Civco alaninannesi20 gebelik siyatigi bu belirtiler. Doğumdan sonra geçiyor ama egzersiz veriyorlar genelde ağrıları hafifletmek için. Youtube da falan videoları var.
Nhr682 alaninannesi20 Senin ki erken başlamış canım benim 28 den sonra başladı ve şuan tedavisi yok bence fizik tedavi doktoruna git o ne yapman gerektiğini söylüyor magnezyum hiç bir işe yaramaz😑
Halecvs alaninannesi20 ahh ne çektimm benn kaç hafta geçmek bilmedi iki ayrı doktora gittim Ağrı kesici kas gevşetici kremler verdi geçmedi başka doktora gittim kremleri bırak kullanamazsın dedi sıcak su torbası kullan dedi o rahatlattı beni öyle geçti çok geçmiş olsunn 😕
alaninannesi20 Halecvs sıcak su torbasını deniyorum ben de ama bir zararı olur mu acaba diye de korkuyorum çok fazla tutamıyorum,sıcak su torbası doktorunuz önerdiyse bende rahatlıkla kullanacağım
Naze Bende 16 haftalik hamileyim prenses annesi olacagim kısmetse çok yorulunca oluyor geçiyor ama sürekli değil. Normal bunlar canim
198723 alaninannesi20 Benim 15 haftadan başladı çok fena kalça ağrısı 30 haftalık şuan bebegim hala devam doğuma kadarda geçecek gibi durmuyo Allah yardımcımız olsun Analık zormuş şimdiden anladım
Minnosanne27 alaninannesi20 maalesef aynı sorunu bende yaşıyorum oturamıyorum yatamıyorum yürüyemiyorum bile çok zor henüz çözüm bulamadım bende,
alaninannesi20 Minnosanne27 ah ah Allah yardımcımız olsun,evde merdivenlerden en son sürünerek iniyordum kitlendimi tam kitleniyor 🥺
alaninannesi20 Mebos magnezyum zaten kullanıyordum,kalsiyum kullanmıyorum.daha yeni başladı böyle bir şey 2 3 gündür oyuzden henüz danışmadım doktoruma
Halecvs alaninannesi20 büyükler doğumu kolaylaştırır kullanma vs diyenlerde oldu ama hiç bi problem olmadı çok şükür büyük nimet gibiydi ozamanlar bana ☺️
Mebos alaninannesi20 anladım canım ama zaman ilerledikçe dahada ağrı çoğalıyor açıkcası doktorunuza danışın olmazsa kalsiyumda versin rahatlatıyor
Minnosanne27 alaninannesi20 ay cnm amin valla çok kötü inan bazen kıpırdayamaz oluyorum hayırlısıyla sag salim doguralım 🙏🤲
Edabahar3 alaninannesi20 alaninannesi20 ben 13 haftalk hamileyim bendede aynı oluo biryere gidiyrm hic tadını alamyrm esim e beni hemen yatr diye bagrıyrm kitlenio dedign gibi cok fena
Dumery Magnezyum eksikliğinden oluyordur çiğ badem ceviz muz yerseniz biraz düzene girer ama doktor magnezyum verebilir