Kızlar iyi günler hepinize benim cumartesi günü doktor randevum var. Gynoferon yani kan ilacım dün bitti bugün ile beraber cumartesi gününe kadar içmesem bişey olur mu? Tekrar yazdırırmak istemiyorum belki yeni hapa geçicez bilmiyorum bilgisi olan varsa yazabilir mi teşekkür ederim şimdiden 😘😊