5555 ben yaptırdım. Normal şartlarda 28. Haftaya kadar bir sıkıntı olmazsa bekliyorlar, bu arada kanama gibi bir şikayet olursa 28 den önce yapıyorlar. Ben Ankara da Cebeci tip fakültesine gidiyordum, iğneyi yapacakları gün yatış gösterdiler iğneyi yapıp taburcu ettiler, ücret ödemedim.
Özelde olunca iğneyi kendiniz alıp ücreti ile yaptiriyorsunuz diye biliyorum