ilaydasarisoyy Kizlar 15+4 haftalik gebeligim dr plasenta asagida rahim agzina yakin dedi ve aktif kanama olusturabilir dedi kendiliginden yukari cikabiliyormus bu durumu yasayan var mi daha once ozel olarak bisey yaptiniz mi cevap verin lutfen ??
GulinMert ilaydasarisoyy 21. Haftada bende de aynı durum vardı. Kanama oldu 1 defa . 32. Haftada tamamen yukarı çıkmıştı, bu konuda senin yapabileceğin bir şey yok. Bekleyeceksin sadece. Aşağıda olunca bazı önlemler alıyorsun çok yorulmamak, cinsel ilişki gibi doktorun bunları söylemiştir büyük ihtimal
Busra2008 ilaydasarisoyy benım oyledı 16 dan sonra yukarı cıktı bıl su içtim be sık sık dinlendim agır kaldırnadım ayakta cok durmadam şükür cıktı yukarı
Sabirsizanne16 ilaydasarisoyy meraba benim 16.haftada öyleydi.29.haftada düzeldi. Doktorun verdiği ilaçları kullandım.Çalışmadım rapor aldım evde geçirdim.Hep dinlendim. İlişki yasak oluyor öyle olduğunda. Kendimi iyi hissettiğim günlerde 20 dklık yürüyüşler yaptım. Ama onun dışında alılveriş için bile çok hareket etmedim.Merdiven çıkmak yasak ağır kaldırmak yasak. Bunlara dikkat edeceksin başka da yapacak bişey yok.Üzülmeyin biraz sizin hayatınızı engelliyor ama bebeğe bi zararı yok.Eğer plasenta aşağıda kalırsa normal doğum olmuyor.
Ezgimelek ilaydasarisoyy aynısı benimde öyle 14.haftada hafif kanama oldu doktor aşagıda olduğunu söyledi ve bol bol dinlenmem gerektiğini söyledi ilaç kullanıyorum umarım zamanla yukarı çıkar 🙏
ilaydasarisoyy GulinMert evet soyledi dikkat ediyorum bunlara da sanirim suan sikinti degil ama ilerki haftalarda sikinti olabilir denmisti hayirlisi olsun tesekkur ederim 🙏🏻
Tugcesengun Benim de aşağıdaydı 22. Haftada tamamen yukarı çekildi. Korkmayın, sadece ağır kaldırmayın bu süreçte biraz dikkatli olun, çekilecektir mutlaka. Şu an 32deyiz ve plasenta olması gerektiği yerde. 😊
Ireml ilaydasarisoyy 14+5 de lekelenmem oldu kırmızı bende gittim hemen doktora plesenta aşağıda dedi o kanamaya sebep olmuş 1 buçuk ay yattım ilişki yolculuk yürümek iş yapmak herşey yasaktı çok şükür 1 buçuk ay sonunda içerdeki kanama alanı geçmiş plesenta yukarı çıkmaya başlamış dedi şuan 23+5 im yine iş yapmıyorum ama en azından arada yürüyorum normal yaşantıya devam ediyorum hafta ilerledikçe tamamen çıkar yukarı dedi doktor
Bilge1010 Ireml umarim mesajimi gorursun 16. Haftadayim aynen kanama ile anlasildi plesentamin rahim agzina yakin oldugu bugun sanki rahim agzimda agri var sanki tas var gibi sen de oldumu degisik bir agri
Ireml ilaydasarisoyy şuan çok dikkat et canım sakın ağır birşey kaldırayım deme kendini zorlama süpürge falan yapma zorlamadigin sürece kanama olmaz inşallah
Asya_19 ilaydasarisoyy canım benimde plesenta aşağıda ve ben kanama ile öğrendim yoğun ağrıyla biraz koyu bi kanamam geldi doktora gittiğimde bebeğin gayet iyi olduğunu yalnız plesantanın aşağıda olduğunu dikkat etmem gerktiğini ağır kaldırmak uzun yürüyüşler stresten uzak durmam gerektiğini ve eşimle ilişkinin olamıycanı söyledi ve bana fitil verdi. İlacıda oluyor doktoruna danış istersen knama olmadan önce önlem açısından ama korkma yukarıya bebek büyüdükçe çıkabiliyormuş. İlla kanama yaşıycaksın diyede bişey de yok dikkat et sadece korkma.
ilaydasarisoyy Asya_19 insallah canim cok sagol insallah cikar yukari bebege zarari olmadikca cok sorun degil zaten cok dikkat ediyorum o saglikli olsun yeter