40+3 günlük doğdu kızım.Çarşamba günü öğleden sonra 2 gibi sancılar hafiften başladı ama azdı ben önemsemedim akşamda gecede artarak devam etti ama dayanılmayacak gibi değildi adet sandığından bi tık fazlaydı o yüzden hastaneye gitmedik ama sabaha kadar evin içinde yürüdüm.Sabaha karşı sancı hafifledi bende kalktım bi güzel kahvaltı hazırladım çay demledim eşimi uyandırdım kahvaltı yaptık.Cuma günü zaten randevumuz vardı 40+4 olacaktık doktor cumaya yatış vermişti suni sancı yemeden çok korkuyordum çok şükür mübarek günde doğdu kızım 😇 cuma randevumuz vardı ama yinede kahvaltı yaparken doktoru bi arayalım bilgilendirelim dedik aradık doktor yarını beklemeyin bi gelin bakalım dedi.Biz geri eve gönderir zaten dedik yola çıkarken hiç umudumuz yoktu doğmaz diyorduk ama yinede çantalarla hazırlıklı gittik iyikide öyle gitmişiz.Muayeneden önce nstye girdik 15-20 'lerde sancı çıktı ben dedim hıh gene yalancı sancıdır sonra muayeneye girdik doktor alttan bi baktı 3cm açıklık var hemen yatış yapın dedi tabi ben şok o kadar az sancıya nasıl 3cm açıldı diye.Perşembe günü 11 gibi yatış yaptık beni doğumhaneye aldılar.Ablamla annemde geldi bu arada.11den saat 4e kadar 1 cm açılma için sancı çektim ağlaya ağlaya.Ebeler epidurali teklif etti 4 cm olunca iğneyi yaptılar.Yarım saat ayaklarını uzatmadan bekle dediler 10dakika geçmeden vucudum uyuşmaya başladı kuş gibi oldum hiçbir ağrı sızı kalmadı.Yarım saat dolunca kaldırdılar yürüdüm ama inanın yarım saat demeden yeterli açılma oldu.Sancı hissetmiyordum ama yürürken büyük tuvaletim var gibi bi his geldi ebeye söyledim doğum başlıyor biraz ıkınma hareketi yapalım dediler 2 dakika domalma pozisyonunda ıkınma hareketi yaptım o arada doktor geldi çatala yattım.Doktor evet saçlarını görüyorum bebeğin iyi ıkın dedi ıkındım ama hiç acı hissetmeden sadece ıkınma hissiyle ıkındım ve bebeğim çıktı ama yine bir gram acı ağrı yoktu çünkü hala uyuşuktum.Ebeler hayret etti bir dakikada nasıl doğurdun maşallah yaşına bak doğumuna bak dediler (yaşım 21 ve ilk doğumum).Bebeğim çıkınca bana vermeden götürmek zorunda kaldılar çünkü sanırım nazara geldim kanamayı durduramadılar.Yarım saat boyunca kanamayı durdurmak için uğraştılar.Doktor kıza nazar ettiniz kanama durmuyor işte diye ebelere kızdı.Bu arada bebeği eşime annemgile götürmüşler kanama hafifleyince onlarıda yanıma aldılar bebeğimi getirdiler kucağıma.Doğuma kadar hiç süt falan gelmemişti ama bebeği göğsüme yatırır yatırmaz sütüm geldi çok şükür bebeğimde hemen tuttu memeyi.Kanamayı gözlem altında tutmak için 2saat doğumhanede tuttular beni ailemde yanımdaydı.Sonra odamıza çıktık bi gece yattık.Dün sabah 9gibi evimize geldik.Kızımla birbirimize alışmaya çalışıyoruz sürekli emziriyorum.2 gündür uykusuzum ama bir gram yorgun hissetmiyor insan kendini o uyuyunca bile uyuyamıyorum onu bekliyorum başında 😍 normal doğum düşünenlere şiddetle epidurali teklif ediyorum kızlar sıfır acıyla doğum oluyor.Biraz dikişim var onlar uyuşukluk geçince sızlamaya başladı ama inanın 10tane çocuk doğursam 10uda epidural normal doğum yaparım.Her gören arayan sen nasıl doğurdun hiç doğum yapmış kadın gibi değilsin çok dinçsin iyisin diyorlar nazar edecekler diye korkuyorum.Allah hepinize nasip etsin bu duyguyu kızlar inşallah hepiniz benim gibi en acısız şekilde doğum yaparsınız.Benim canım çok tatlıdır normal doğumdan çok korkuyordum herkes sen normal yapamazsın canın çok tatlı diyordu hepsini utandırdım zafer benimdir 😁 haya uzun oldu kızlar hakkınızı helal edin.Son olarak normal doğumdan asla korkmayın ben yaptıysam herkes yapar bence 👍❤